Esi nonācis krustcelēs un nezini, kur tālāk doties? Uzņēmejiem un vadītājiem, kuri sasnieguši "griestus" un nevar izlemt, kur tālak doties
Uzņēmējiem, kuriem darbs vairāk nesagādā prieku Uzņēmējiem, kuri nevar izlemt, kādā virzienā tālāk attīstīt savu biznesu
ATRODI SAVA BIZNESA IDEĀLO NIŠU
SECĪGU SOĻU STRATĒĢIJA UZŅĒMĒJIEM, KURI IR SAVA TIRGUS MEKLĒJUMOS
SPECIĀLAIS PIEDAVĀJUMS SPĒKĀ LĪDZ 10.12.2020
Nodarbojieties ar kompāniju vadības menedžmentu ilgu laiku mēģināju noformulēt iemeslu, kādēļ daļa uzņēmumu mīņājas uz vietas un neattīstās, laikā, kad citi plaukst un zeļ. Atklāju, ka kompānijas "iestrēgst" tādēļ, ka cenšas karot visās frontēs. Lai gūtu panākumus, kompānijai ir jānokoncentrējas uz kaut ko vienu.
Nav iespējams būt čempionam novusā, boksā un futbolā, Tev jānofokusējas uzvisukaut ko vienu, lai gūtu rezultātu. Biznesā nišas atrašana ir obligāts priekšnoteikums. Jābeidz pārdot visiem un jānofokusējas uz savu nišu, lai kļūtu Nr.1
Mēs ProAcademy regulāri sastopamies ar kompāniju vadītāju īpatnējo priekšstatu par to, kas ir niša, kā to ieņemt un kādēļ vispār ir svarīgi to formulēt?
Pareiza nišas noformulēšana un ieņemšana var dot uzņēmējam būtiskas priekšrocības konkurences cīņā.
Nav maz gadījumu, kad vadītāji it kā sākotnēji veiksmīgu uzņēmumu aizved nesaprotamā virzienā, tādejādi radot apjukumu darbiniekos un klientos, kā rezultātā tiek zaudētas pozīcijas un tirgus.
Pazīstamais zviedru ekonomists Kjell Nordstrom uzskata, ka kompānija var plaukt un strauji attīstīties tikai tik ilgi, kamēr tā ir monopoliste. Kā kļūt par monopolistu brīvā tirgus apstākļos?
Atbilde ir vienkārša - ieņemt pareizo nišu tirgū. Būt monopolistam savā nišā ne tikai ir iespējams, bet arī reāli sasniedzams.
Ar ko atšķiras universāls bizness no biznesa, kas atrodas ieņem konkrētu nišu?
Uz nišu fokusēta kompānija
➔ Precīzi pozicionēts produkts
➔ Skaidra mērķauditorija
➔ Skaidrs stratēģiskais plāns, ko, kam un kā
➔ Viegla pārdošana pēc tehnoloģijas
➔ Fokusēts, efektīvs mārketings
Universāla kompānija
➔ Produkts tāds pats kā visiem
➔ Mēģinām pārdot jebkuram, kam ir nauda
➔ Kas ir stratēģija?:)
➔ Neefektīva pārdošana
➔ Svilinam naudu reklāmā
KAS NOTIKS AR TAVU BIZNESU, JA NEBŪSI IEŅĒMIS SAVU NIŠU?
Neefektīva un dārga pārdošana
Lai produktu būtu viegli pārdot, tas būtu kvalitatīvs un pieprasīts, nepieciešams, lai ne tikai Tavi klienti, bet arī Tu pats kā vadītājs skaidri zinātu, ar ko produkts atšķiras no 100iem citu līdzīgu produktu. Savādāk nebūs skaidrības kādā virzienā attīstīties, kā plānot mārketinga aktivitātes un pārdošanu, nāksies piedavāt visiem visu.
Tērēsi daudz naudas neefektīvā reklāmā
Bez nišas nodefinēšanas nav skaidrs, kurš ir Tavs ideālais klients, kuru uzrunāt un kuram nav vērts tērēt resursus. Tas automātiski sarežģī un sadārdzina klientu piesaisti. Kā arī palielina haosu plānošanā un darbinieku galvās.
Nāksies konkurēt ar VISIEM
Kad ne tikai Tavi klienti, bet arī Tu pats nesaproti ar ko Tavs bizness un Tavs produkts atšķiras no citiem, tad visi kļūst par Taviem konkurentiem. Tu pārstāsi būt unikāls un kļūsti par vienu no, kas nozīmē, ka būsi spiests cīnīties ar visiem pēc kārtas par vietu zem saules
Darbs prasīs arvien lielakas pules un patiks arvien mazak
fsdfsdfsdfsfsfsfdsfsdfsdfdsfsdfsdfsdfdsfsddddd
Nākotne neizskatās rožaini vai ne?
Ja Stīvs Džobs, atgriežoties Apple, neizmestu no ražosanas skanerus un printerus, kas disfokusēja kompāniju un nesakoncentrētu visus spēkus uz telefonu nišu, tad mēs šodien nelasītu skaļus paziņojumus par Apple un neredzētu viņa produktus katra otrā paziņas rokās. Apple veiksme ir izcils piemērs nišas spēkam.
Paliek jautājums - KĀ ATRAST SAVU NIŠU? Un ko ar to darīt tālāk?
Lai palīdzētu Latvijas uzņēmējiem sakoncentrēt savas pūles uz to, kas patiesi vilks biznesu uz priekšu, esmu apkopojis praktiskus rīkus vienotā stratēģijā, ar kuru palīdzību Tu varēsi īsā laikā iegūt nepieciešamo informāciju. Tā palīdzēs pieņemt lēmumus un novirzīt biznesu pareizajā gultnē.
Bez lieka ūdens, tikai praktiski instrumenti.
Ko Tu saņemsi?
Nišas 3 pamatprincipi
Ir 3 pamatlietas uz kurām balstās niša. Šīs pamatlietas ir universālas jebkuram biznesam. Šō pamatlietu nezināšana noved pie apjukuma daudzus uzņēmējus, kuru galu galā padodas, tā arī neatrodot pareizo virzienu.
Ideālā nišas formula
Zinot pamatprincipus, pietiek ar vienu precīzu formulu, lai noteiktu, kādā virzienā attīstīt savu biznesu. Formulu atradīsi šajā treniņā.
Darba lapas, kas palīdzēs noformulēt nišu
Piedāvājam pārbaudes sarakstu komplektu ar jautājumiem, atbildot uz kuriem varēsi noformulēt savu nišu. Vienkārši atbildi uz jautājumiem un sapratīsi vai virzies pareizajā virzienā.
Produktu līnija
Ar vienu produktu nevarēsi izveidot biznesu un apmierināt klientu vēlmes. Nepieciešams izveidot tādu produktu līniju, kas gan piesaista jaunus klientus, gan palīdz esošiem risināt viņu problēmas.
Šī stratēģija nederēs:
❌ Monopolistiem, kas jau ir tirgū Nr.1
❌ Tiem, kuri jau visu zin un māk
Šis būs vērtīgi, ja:
✔️ Ir savs bizness, taču gribi nofokusēties un sasniegt labākus rezultātus ✔️ Nav pārliecības, ka esi pareizajā nišā ✔️ Ir vēlme sākt savu biznesu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing
elit.
Если ты сомневаешься, куда направлять бизнес, где искать идеального клиента, или с кем на самом деле тебе надо конкурировать Эта стратегия сконструирована специально для тебя!
Tu šaubies par rezultātu?
Ir konkrēta formula, kā 2+2=4. Rezultāts būs nemainīgs vienmēr, ja tiek izmantota pareizā formula
ЕСЛИ ТЫ СОМНЕВАЕШЬСЯ...
В каком направлении развивать компанию?
Где искать идеального клиента?
Кто твой настоящий конкурент?
Эта стратегия разработана именно для Тебя.
Reģistrēties tagad:
Apmaksa ar karti*:
ProduktsKā atrast savu nišu?
Produkti:
Sākuma cena
€145€87
€145
Coupon discount
Gala cena €87
Juridiska persona
- Uzņēmuma nosaukums
- Reģistracijas numurs
- Adrese